torsdag 24 augusti 2017

Hej klassen!

Hoppas att allt är bra med er allihop och att ni haft ett härligt sommarlov!
Tänk att ni nu börjat 4:an! Jag hoppas och tror att ni kommer att få ett fantastiskt läsår med Vasse, Malin och Met.

Jag har börjat på mitt nya jobb inne i stan nu. Det är både roligt och svårt att vara ny på jobbet. Det är många nya saker jag måste lära mig och många böcker att läsa. Men det är roligt att lära sig och få uppleva nya saker!

Men vet ni vad, jag saknar er och alla mina kollegor jättemycket! Jag ska försöka komma och hälsa på er snart! Då får vi undersöka om någon lyckats bli längre än jag under sommarlovet...

Ha det så bra så hörs vi!

Många kramar💗
/Linda

1 kommentar:

  1. Jag har saknat dig mycket du var en mycket bra lärare.


    Från Malda

    SvaraRadera