lördag 28 oktober 2017

LÄSLOV

Hej alla,

Nu tar vi en liten paus från skolan.
Jag har inte lämnat ut några läxor under lovet men som namnet säger "LÄSLOV" så ska alla läsa så mycket ni kan under lovet. Gå gärna till biblioteket där ni kan få tips på bra böcker.
Inläsningstjänst (ILT) ska ni inte glömma, där ni kan lyssna på böckerna istället.

Det finns uppgifter på bingel och elevspel där jag även kommer att lägga in flera uppgifter för de som vill ha mer.

Kolla gärna här på bloggen eller i classroom efter andra spännande saker som dyker upp, som filmer exempelvis. Då vi kommer att arbeta med kroppen i biologi har jag lagt ut en film på classroom som handlar om kroppen. Kommer ni inte åt classroom så går det bra att gå in på min youtubekanal, under fliken biologi och titta på den.

Jag önskar er alla ett trevligt läslov och ser fram emot att träffa er måndagen den 6/11.

Hälsningar
Vasse 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar